TİSKİ, devreye aldığı Hizmet Takip Sistemi (HTS) ile vatandaşlardan gelen arıza ihbarlarını anında çözüme kavuşturacak.
Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (TİSKİ) bir yandan şehrin altyapı ve içme suyu projeleri ile ilgili önemli adımlar atarken diğer taraftan kurumsallaşma adına hamleler gerçekleştiriyor. Bu kapsamda hayata geçirilen Hizmet Takip Sistemi` nin (HTS) ilk ayağı olan 185 Arıza İhbar Modülü 19 Ağustos Pazartesi itibariyle kullanılmaya başlandı. Sistem sayesinde vatandaşların Alo 185 TİSKİ Mavi Hat` a yaptıkları arıza bildirimleri zaman kaybına mahal verilmeden anında TİSKİ saha ekiplerinin tablet bilgisayarlarına iletiliyor.
SORUNLARA ACİL ÇÖZÜM
Tüm ihbarların, saha ekiplerinin yanı sıra bütün ilgililer tarafından süreç sonuçlanana kadar takibi gerçekleştiriliyor. Bu sayede de herhangi bir arıza ihbarının unutulmasına ya da ihmaline mahal verilmemesi amaçlanıyor. Hizmet Takip Sistemi` nin (HTS) işlemlerin hızlanması ve vatandaş memnuniyeti bakımından önemli olduğunu belirten TİSKİ Genel Müdürü Ali TEKATAŞ, “Vatandaşlarımızdan gelen tüm ihbarları en acil şekilde çözüme kavuşturmayı amaçlıyoruz. Bu sistem sayesinde artık hiçbir ihbar cevapsız ve sonuçsuz kalmayacak. Trabzon’umuza hayırlı ve uğurlu olsun.” dedi.
HABER61